Урок 3

ОНОВЛЕНО 16.03.2023 р.
ТЕМА: Загрози безпеці інформації в автоматизованих системах. Основні джерела і шляхи реалізації загроз безпеки та каналів проникнення і несанкціонованого доступу до відомостей та програмного коду: комп'ютерні віруси та шкідливе програмне забезпечення; інтернет-шахрайство; спам-розсилки, несанкціонований доступ до інформаційних ресурсів та інформаційно-телекомунікаційних систем; бот-мережі; DDoS-атаки; крадіжка коштів; «крадіжка особистості»

ПЛАН:
1. автоматизовані системи;
2. комп'ютерні віруси;
3. шкідливе програмне забезпечення; 
4. інтернет-шахрайство; 
5. спам-розсилки, несанкціонований доступ до інформаційних ресурсів та інформаційно-телекомунікаційних систем; 
6. бот-мережі; 
7. DDoS-атаки; 
8. крадіжка коштів; 
9. «крадіжка особистості»

ЗРАЗОК оформлення матеріалу до Уроку 3
УВАГА! Не порушуємо авторське право
АБО + 9 бал  
ЗАВДАННЯ: Результат роботи представити використовуючи, наприклад Google Документ
РЕЗУЛЬТАТ: Надіслати посилання (з відкритим доступом для перегляду) за посиланням https://forms.gle/zSv4hbR711fH7uBRA

УВАГА! 

Можливо завантажити у сховище, якщо
Автопідтверджений статус облікового запису в україномовній Вікіпедії, який надається через 4 дні після реєстрації.
2. ОЗНАЙОМИТИСЯ з найпростішими html-тегами (завантажити в новій вкладці)


3. ВИКОНАТИ. Ознайомлення з найпростішими html-тегами
3.1.  Перейти до власної Сторінки користувача
3.2.  Відкрити сторінку в поданні Редагування коду
3.3. Поставьте курсор в рядку перед рядком з розділом == УРОК 1 ==
3.4. Введіть фрагмент тексту Курс "Інформаційна безпека"
3.5. Додайте елементи html-коду:

<font color=red> Курс "Інформаційна безпека" </font>

3.6.  Додайте елемент html-коду тег <h1> :
<h1> <font color=red> Курс "Інформаційна безпека" </font></h1>

3.7.  Збережіть зміниПерегляньте в поданні Читати

 4. ВИКОНАТИ. Розміщення матеріалів до курсу "Інформаційна безпека". Урок 3
Створюємо розділи:
  4.1.  Перейдіть до Сторінки користувача
  4.2.Оберіть режим Редагування коду
  4.3. Введіть з початку рядка  ==УРОК 3 == (немає бути пропусків перед символами ==)
   4.4. Натисніть в нижній сторінки кнопку Зберегти зміни

 5. РЕЗУЛЬТАТ. Розміщення матеріалів до УРОК 3
 5.1.  Перейти в режим Редагування сторінки
 5.2.  Вказати тему уроку (скопіювати з блогу) + посилання на план уроку
 5.3.  Оформити матеріал, з використанням інструмента Таблиця,  найпростіших html-тегів, елементів вікі розмітки
ЗРАЗОК оформлення матеріалу до Уроку 3
УВАГА! Не порушуємо авторське право
 5.4.  Опублікуйте зміни

                                                                                         

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:

1. Опрацювати матеріал уроку
2. Закінчити оформлювати план уроку у вигляді Таблиці

Немає коментарів:

Дописати коментар