Урок 7

ТЕМА: Основні захисні механізми, які реалізуються в рамках різних заходів і засобів захисту. Ідентифікація та аутентифікація користувачів.

ПЛАН:
1. Ідентифікація користувачів
2. Аутентифікація користувачів
3. ...............? користувачів.
 Розгадай. Збери пазл: Процес доказу дій об’єкта стосовно системи або інших об’єктів


Сервіс для створення онлайн-пазлівhttps://www.jigsawplanet.com

1. Ознайомитися



➤2. ПЕРЕГЛЯНУТИ!
Перші кроки для роботи на сервері створення пазлів

➤3. ВИКОНАТИ! Створюємо свій перший пазл

3.1. Створіть файл фотоколаж з графічних об'єктів які характеризують повідомлення про Ідентифікацію:
    • номер телефону
    • номер паспорта
    • електронна скринька
    • номер сторінки в соціальній мережі
    • номер банківської картки тощо
3.2. Перейти до сервісу для створення онлайн-пазлівhttps://www.jigsawplanet.com
3.3. Пройти реєстрацію на сервері
3.4. Підтвердити реєстрацію на сервері через e-mail
3.5. Ввійти на сервер під власним логіном, який вказали під час реєстрації
3.6. Створити свій перший пазл: кнопка-текст Создать
3.7. Налаштувати властивості пазлу: завантажити файл-зображення, назва, форма, ...
Поділитися пазлом та Редагувати
          
3.8. Переглянути свої пазли: кнопка-текст Мои пазлы (у верхньому рядку сторінки)
 4РЕЗУЛЬТАТ
АБО  надіслати роботу за посиланням  https://forms.gle/zSv4hbR711fH7uBRA

АБО + 1 бал  Додаємо посилання на пазл на власній вікі-сторінці

4.1. Завантажте особисту Вікі-сторінку на сервері Вікіпедія
4.2. Додайте  розділ УРОК 7 
4.3. Вставте тему та план уроку
4.4. Додайте до першого план уроку посилання на відповідний пазл про Ідентифікацію
або Здати посилання на роботу за посиланням (у кого немає Вікі-сторінки)
➤5. ВИКОНАТИ! 
5.1. Створити пазл з прикладами до Аутентифікації. Додати посилання на вікі-сторінку або надіслати  
5.2. Створити пазл з прикладами до Авторизації. Додати посилання на вікі-сторінку або надіслати  

                                                                                    

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1. Проаналізувати матеріал уроку. За необхідності переробити чи доробити пазли 



Немає коментарів:

Дописати коментар