НЕ ПОРУШУЄМО АВТОРСЬКЕ ПРАВО!
ТЕМА: Розмежування
доступу зареєстрованих користувачів до ресурсів автоматизованих систем.
Реєстрація та оперативне оповіщення про події безпеки.ПЛАН:
1. Сенс поняття "Розмежування доступу"
2. Особливості реалізації системи
3. Матрична модель доступу
4. Системи розмежування за управлінням доступу
5. Ідентифікація та аутентифікація суб'єктів
6. Захист інформації від витоку технічними каналами
7. Засоби охорони об'єкта
Віртуальні дошки: https://padlet.com
➤1. Виконати. Працюємо колективно
Що мені найбільше запамяталося з курсу "Інформаційна безпека"?
КЛЮЧОВІ СЛОВА
➤2. Виконати. Обговорюємо
2.1. Роль суб'єкта?2.2. Права доступу?
ІНДИВІДУАЛЬНО!
➤3. Виконати. Реєстрація на сервері https://padlet.com
3.1. Завантажити головну сторінку https://padlet.com3.2. Обрати кнопку-текст ЗАРЕГИСТРИРОВАТЬСЯ
3.3. Підтвердити реєстрацію через e-mail (можна зробити і пізніше, але обов'язково!)
3.4. Завантажиться домашня сторінка
Якщо обрали інший спосіб реєстрації?
3.4. Ввійти до серверу під власним акаунтом, який вказували під час реєстрації3.5. Обрати спосіб Select your membership - Basic - Free ForeverУвага! Три дошки безкоштовно
➤4. Виконати. Створення своєї першої віртуальної дошки до теми уроку
4.1. Завантажити домашню сторінку сервісу під власним акаунтом, на якій відобразиться рядок з кнопками:addСОЗДАЙ ДОСКУ
linkПРИСОЕДИНЯЙСЯ К СТЕНЕ (ДОСКЕ)
learnГАЛЕРЕЯ
rocketОБНОВИТЬ (ПОДПИСКА)
4.2. Оберіть кнопку текст addСОЗДАЙ PADLET4.3. Розгляньте які макети пропонує сервер. Оберіть макет дошки на власний розсуд4.4. Завантажиться онлайн-дошка зі стандартними налаштуваннями4.5. Ознайомтеся з інструкцією налаштування створеної дошки на Padlet.
Зробіть первинні налаштування
- Название
"Розмежування доступу зареєстрованих користувачів до ресурсів автоматизованих систем"
- Описание
Курс "Інформаційна безпека"
- Обои на власний розсуд- Адрес rozmeshuvanjadostupyUlinec (вказати своє Прізвище латиницею)
Інші параметри на власний розсуд!
4.6. Змінити Налаштування дошки3.6.1. Опублікувати - Приватність - Публічна - Можна читати
3.6.2. Опублікувати - Копіювати посилання
➤5. РЕЗУЛЬТАТ
Надіслати посилання на дошку за посиланням https://forms.gle/zSv4hbR711fH7uBRA
АБО + 1 бал Додайте посилання на дошку на власну вікі-сторінку5.1. Завантажте особисту Вікі-сторінку на сервері Вікіпедія5.2. Додайте розділ УРОК 85.3. Вставте тему та план уроку
5.4. Додайте посилання на дошку на план уроку
або Здати посилання на роботу за посиланням (у кого немає Вікі-сторінки)
➤6. Виконати. Повертаємося до дошки
6.1. Оформіть вміст дошки стікерами згідно плану уроку:1. Сенс поняття "Розмежування доступу"2. Особливості реалізації системи3. Матрична модель доступу4. Системи розмежування за управлінням доступу5. Ідентифікація та аутентифікація суб'єктів6. Захист інформації від витоку технічними каналами7. Засоби охорони об'єкта
6.2. Стікери можуть містити: текст, зображення, посилання, відеоролики тощо
7.1. Повернутися на головну сторінку серверу: верхній лівий кут натиснути на назву серверу padlet7.2. Обрати логотип вашого акаунта (верхній правий кут) - ВИХІД
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
- Доповнити вміст віртуальної дошки
Немає коментарів:
Дописати коментар